wtorek, 11 kwietnia 2017

Prostokątny kosz gazetowy

Do wyplecenia tego kosza użyłam rurek skręconych z gazetek z popularnego marketu AGD/ RTV, kojarzycie może po kolorach, jaki to sklep?  Czy też tak macie, że widząc rurki w określonych barwach, to od razu się domyślacie, skąd pochodzą? Wiele ulotek z sieci sklepowych ma swoje charakterystyczne kolory, dlatego jeśli próbowaliście skręcać rurki i wyplatać, to łatwo możecie rozszyfrować z jakiego materiału wyplotłam ten koszyk :)

koszyk prostokątny


Dno jest wykonane z dwóch kartonów, pomiędzy które wkleiłam rurki osnowy. Z góry i z dołu okleiłam je rurkami z szarych gazet - bo boki są już wystarczająco kolorowe :)

wyplatanki koszyk
Wymiary:
wysokość: 17cm
długość: 41cm
szerokość: 33cm

kosz pleciony z gazet
I na koniec jeszcze zbliżenie, kawałek dna i trochę ścianki... Tak to wygląda :)


8 komentarzy:

  1. Spory koszyczek. Ładnie się prezentuje. Podobają mi się te kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jednak nie zgadnę z jakiego sklepu gazetki, tylko się domyślam. Kosz jak zawsze idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny koszyk i słusznych rozmiarów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny jest, na takiego kolosa potrzeba sporo tych ulotek . To dno oklejane bardzo mi przypadło do gustu, zresztą nie raz już takie zrobiłam wg Waszego pomysłu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło przepięknie. Rewelacyjny koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna robota. Koszyk zapewne sporo rurek pochłonął. Pozdrawiam serdecznie..

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne.sa.rzeczy.z.papierowej.wikliny,wygladaja.wspaniale,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...