poniedziałek, 13 lutego 2017

Legowisko dla psa

Właśnie tak kolorowe potrafią być gazety! Gdy je odpowiednio potniemy, posegregujemy kolorystycznie, można zacząć kombinować na koszykach różne paski, paseczki, wzory...
wyplatane legowisko
Wesoły piesek będzie spał w kolorowym, plecionym legowisku :)

legowisko dla kota

wyplatane legowisko
Wymiary legowiska :
długość: ok. 58 cm
szerokość: ok. 43 cm
wysokość: 13 cm 

legowisko dla psa
Będzie dzisiaj sporo zdjęć, ale jestem z tej plecionki bardzo zadowolona, więc trudno mi było wybrać dwa najlepsze :)
plecione legowisko
A na koniec pozostawiłam kolczyki frywolitkowe - wzór pewnie dobrze znany wszystkim frywolitkującym. Bardzo go lubię, kolczyki wychodzą nie za duże, nie za małe, w sam raz! Robiłam już różne wersje kolorystyczne, tym razem zostałam poproszona o morski odcień, z perełką w środku. 

turkusowe kolczyki koronkowe

morskie kolczyki

kolczyki frywolitkowe

14 komentarzy:

  1. Cudne obie prace :-) Koszyki widomo wasz towar eksportowy , a frywolitka tez wiadomo zawsze podziwiam, bo nie umiem :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne prace przygotowałaś :) Legowisko jest po prostu niesamowite :) A kolczyki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kosz, a kolczyki - cudne - świetny kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowe to legowisko, ale dla mojego Husky to bym musiała najpierw pół roku rurki skręcać, no i chyba musiałby być wzmocniony drucikami bo to ciężki piesek :D
    Kolczyki śliczne w ładnym kolorze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Legowisko wspaniałe a frywolitki cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki wyglądają pięknie. A legowisko prezentuje się świetnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne legowisko, jest rewelacyjne. Zawsze je podziwiałam, a szczególnie za ogrom pracy włożony w przygotowanie rurek i potem w wyplatanie. Efekt WOW. Kolczyki urocze, jak zawsze :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyki są śliczne, a legowisko fantastyczne :) Piesek też może mieć pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och Kochana! Czego Ty nie wymyślisz! Zaskoczyłaś mnie i to jakże pozytywnie:) !!! Kolczyki są obłędne, uwielbiam Twoje prace :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale czadowe to legowisko!!!!!!!!!!!!!! Jestem zachwycona! Kolczyki też przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bajeczka. Szkoda, ze nie mam obecnie psa. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Legowisko wymiata- mój M. mnie męczy żebym takie coś dla kota zrobiła :))), masz cierpliwość do segregowania tych paseczków- ja w tym wymiękam :) Po cichu Ci powiem, że odstawiłam frywolitkę na razie- mimo hucznego początku- może najdzie mnie kiedyś spowrotem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Legowisko to arcydzieło! Jak sobie pomyślę ile to pracy, czasu, wysiłku.... Ale niesamowicie zachwyca. No i te kolory - jest taki radosny, akurat na nadchodzącą wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje psisko ma takie legowisko;-) i bardzo je lubi. A kolczyki wiadomo, wiosenna elegancja w najlepszym wydaniu. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...