wtorek, 28 lutego 2017

Koszyczki wielkanocne

To chyba już najwyższy czas na takie plecionki :)

kolorowy koszyczek wielkanocny
Już skręcając te rurki, wiedziałam, że wyplotę z nich koszyczek na święconkę. Wydały mi się idealne do tego - kremowe, niezbyt jaskrawe, z czarnym drukiem gdzieniegdzie. Dobrałam do nich garść rurek w przygaszonym żółtym odcieniu na zakończenie koszyka, do tego szersza rączka - et voila!

koszyczek wielkanocny z gazety
Wymiary:
szerokość (w najszerszym miejscu): 17 cm
wysokość (z rączką): 19 cm
wysokość (bez rączki): 8 cm 
jak wypleść rączkę
A tak prezentuje się z zeszłorocznymi pisankami! Zobaczycie tutaj pierwsze próby z decoupage :) Niestety - nie pokochałam tej techniki... Kupiłam masę serwetek z myślą, że mnie to wciągnie, ale tak się nie stało. Pozostanę przy podziwianiu decoupage'owych prac na Waszych blogach, chyba, że kiedyś coś mnie natchnie na kolejne próby.

koszyk z papieru


Drugi koszyczek na święconkę - większy od poprzedniego, w wiosennych kolorach.

zielony koszyk wielkanocny
Rączkę zrobiłam w inny sposób - rurki zaplotłam w warkocz. Która wersja uchwytu Wam się bardziej podoba?

warkoczowa rączka
Wymiary:
szerokość (w najszerszym miejscu): 22,5 cm
wysokość (z rączką): 23 cm
wysokość (bez rączki): 8,5 cm cm

koszyk wyplatanki

zielony kosz
Mam też dla Was małe podsumowanie zeszłorocznych koszyczków na święconkę (choć to nie wszystkie). Wtedy rączki robiłam jednym sposobem, teraz nabrałam ochoty na eksperymenty. Muszę przyznać, że wszystkie trzy sposoby są stabilne, nie uginają się, różnią się tylko wyglądem, a nie funkcjonalnością. 

Która wersja Wam się bardziej podoba? Macie swoją ulubioną?


14 komentarzy:

  1. Świetne koszyczki , mnie oba uchwyty się podobają ! Każdy ma swój urok osobisty :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne koszyczki, wszystkie. Jak dla mnie ten pierwszy idealny i chyba takie plecione ucho jak w tym pierwszym podoba mi się najbardziej, ale warkocz także baaardzo ciekawy. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super koszyczki wszystkie , pierwsza rączka chyba pasuje mi najbardziej .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są:) Mają fajne rączki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te Twoje koszyki. Rączka z warkoczem cudowna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, chyba rzeczywiście najwyższy czas zacząć się szykować ;) Koszyki pięknej urody, oba w wiosennej, przyjemnej tonacji ;) Bardzo fajnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne te koszyczki :) Super wyglądają :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te koszyczki, takie równiutkie. Rączki wszystkie mi się podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są piękne, nie potrafię zdecydować, który jest ładniejszy

    OdpowiedzUsuń
  10. Och jak pięknie, ale przecież u Ciebie nie mogło być inaczej :) Ten pierwszy kolorystykę ma naprawdę idealna, nawet tradycjonalistom na pewno podpasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne koszyczki! Rączki wszystkie mi się podobają. Każda ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kolorki! "Lovam" i też plotę wielkanocnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć, jak robi się zakończenie...

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...