czwartek, 1 grudnia 2016

Aniołek z kolorowych gazet

Ostatnio pisałam, że mam coś nowego w planach do zmajstrowania - no i udało się!

Przedstawiam Wam Anioła - nietypowego, kolorowego, gazetowego...

anioł z papierowej wikliny

Nie powiem, że było łatwo :) Skrzydełka i głowa to elementy quillingowe, bardzo trudno je się spłaszczało i formowało z kolorowych, twardych rurek. Zanim wyszło mi to co miałam w planach, sporo "bezkształtnych" skrzydełek wylądowało w koszu. Sklejanie wszystkich elementów też pokazało mi jak bardzo jestem (nie)cierpliwa :)

Skręcanie różnych elementów z gazet - dla mnie - jest o wiele bardziej wymagające i trudniejsze (o bólu palców też wspomnę) od wyplatania. 

Ale, ale...

Skoro zrobiłam Aniołka, to nabrałam też ochoty na gwiazdkę w podobnym stylu. 

gwiazdka kolorowa z papierowej wikliny


W żadnym roku nie wkręciłam się tak bardzo w tworzenie dekoracji bożonarodzeniowych. Sprawia mi to naprawdę wielką przyjemność!Śnieżynki frywolitkowe, różne gwiazdki z gazet - to już widzieliście. A  jeszcze nie pokazywałam Wam tegorocznych plecionych choinek... ale to następnym razem :)

12 komentarzy:

  1. Super :) Niesamowita Jesteś :) Co raz to nowe i genialne pomysły :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, gwiazdka chyba podoba mi się bardziej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz nowatorskie pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, to właśnie dla mnie, bo nie umiem robić równych rurek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne i bardzo pomysłowe prace! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ozdoby, wyszły świetne! Prawdziwe cudeńka z tych Ci wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty to masz pomysły. Pięknie. Gwiazdeczka rewelacyjna. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Potrafisz zrobić cudo z tak zwykłego materiału. Jestem zachwycona Kochana :) Wygląda rewelacyjnie :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. No to mamy quilling rurkowy:) Bardzo fajne, kolorowe i pomysłowe. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na ozdoby choinkowe, są estetyczne i ekologiczne, bardzo podoba mi się ten pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...