środa, 19 października 2016

Na ślub w czerwieni?

Ależ tak! Pewna bardzo odważna przyszła Panna Młoda poprosiła mnie o zrobienie kompletu frywolitkowego w ognistej czerwieni. Bez koralików, żeby nie "przedobrzyć"... Sama czerwona koronka będzie bardzo przyciągała wzrok, nie trzeba dodatkowych szkiełek :) 

czerwona biżuteria koronkowa
Wzór bransoletki i kolczyków wybrała przyszła Panna Młoda, mi pozostała tylko najprzyjemniejsza czynność - supłanie :) Myślę, że biel będzie pięknie kontrastowała z ognistą czerwienią koronek. A do tego np. złote dodatki - bajecznie!
czerwona bransoletka frywolitkowa




czerwone kolczyki koronkowe

kolczyki frywolitka

frywolitka ślubna

Co myślicie o biżuterii i innych dodatkach na ślubie w odważnych barwach? Podobają Wam się? Czy ślub to jednak delikatne, subtelne kolory... bardziej pastelowe...  Hmmmm...?

19 komentarzy:

  1. Komplet ognisty i rzeczywiście dość odważny jak na ślub, ale to tylko kwestia gustu i jak dla mnie to zdecydowanie na tak. Niech będzie "z pazurem"
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podobają odważne dodatki. Mój syn jest fotografem, więc oglądam przeróżne aranżacje. To kwestia osobowości panny młodej. Twój komplet jest piękny i wspaniale ożywi biel.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odważna aranżacja , ale najważniejsze aby osoba , która w tym wystąpi czuła się dobrze! Bo komplet frywolitkowy jest zjawiskowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana ja jak najbardziej za💐 i tak jak Beatka powiedziała - najważniejsze żeby dobrze czuła się Panna Młoda :)
    Bardzo podoba mi się ten komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna biżuteria , śliczny wzór i perfekcyjnie wysupłane. Ja jestem tradycjonalistka i dla weselnie to delikatnie jakoś mi nie pasuje ognista czerwień.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności :) Nie typowo, ale ostatnio coraz częściej spotykam się z kolorami , które są dodatkami do ślubnych sukien :)

    OdpowiedzUsuń
  7. komplet prześliczny :) Panna Młoda rzeczywiście odważna :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplet. Mnie się podobają kolorowe dodatki do sukien ślubnych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komplet. Nie odważyłabym się na czerwony komplet do ślubu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne! Forma dość prosta, mocny kolor, na pewno będzie wyglądać świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudnej urody te Twoje supełki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odważnie ale bardzo fajnie :) Panna Młoda miała świetny pomysł z wyborem koloru.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny komplet, na pewno będzie prezentował się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Panna Młoda musiała wyglądać w tym obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ten komplet. Mogłabym zobaczyć tę pannę młodą.
    Kiedyś ślubne stroje były zawsze kolorowe, nie pamiętam w tej chwili, kiedy biel zaczęła obowiązywać...
    Chciałabym umieć tak supłać.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super :) mi się bardzo podoba jak do ślubnych strojów dobierane są kolorowe dodatki, zwłaszcza buty, ale też ozdoby, kwiaty, paseczki itp. nie dość, że wygląda to ciekawiej to jeszcze bardziej prawdopodobne, że się przyda w przyszłości (dość, że za suknię-jednorazówkę trzeba płacić w tysiącach :/ )
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...