środa, 24 sierpnia 2016

Kosz z czerwonymi paskami

Dawno już nie było tutaj koszy w wersji xxl - czas to nadrobić! Ostatnio miałam wielką przyjemność wyplatania wielkiego kosza :) 

Bardzo podobny już robiłam jakiś czas temu (czyli ponad rok) - TUTAJ można go zobaczyć. Też kolorowy, z czerwonymi paskami, nawet wymiary ma takie same jak ten poprzedni. Różni się tylko uchwytem - w dzisiejszej wersji jest szary, w tej starszej był czerwony.

Może jeszcze kilka słów co do użytych materiałów - rurki do wyplecenia czerwonych pasków powstały ze skręconego Tele Tygodnia, a cała kolorowa reszta - to różnego rodzaju czasopisma, ulotki, taki gazetowy misz- masz. 

A na koniec oczywiście lakierowanie - i już! 

Można robić zdjęcia :)

kosz z gazety z pokrywką

Wymiary koszyka to:
- wysokość - 37cm
- szerokość - 39cm


Gdyby ktoś chciał zerknąć do środka...

wyplatany koszyk od środka

 A na początku było tak:

rozpoczynanie koszyka z gazet

Na początku sierpnia przygotowałam dla Was KURS NA KUBEK WYPLATANY Z GAZET - Ludka z bloga Celestial - art odważyła się dzięki niemu wypleść swój pierwszy kubek z gazet! I to jak wypleść! Gdyby nie napisała mi w mailu, że to pierwsza plecionka i pierwszy raz skręcała rurki, to nigdy bym w nie uwierzyła. Zobaczcie, jaki równiutki splot, no i rurki postawione drugim sposobem, który jest bardziej zawiły dla początkującej osoby!

Widzę tu wielki talent do wyplatania, a Wy?




Celestial - Art - jeszcze raz Ci bardzo dziękuję za to, że zechciałaś podzielić się swoimi wrażeniami z wyplatania i za podesłanie zdjęć. Mam nadzieję, że to dopiero początek Twojej przygody z wyplataniem.... i teraz czas na jakiś większy koszyk :) Do dzieła!

13 komentarzy:

  1. Kosz wielki i wspaniały:) A blogowa uczennica spisała się na medal:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki duży kosz i w takiej kolorystyce jakoś zawsze mi się z Tobą kojarzy, więc się nie dziwię, że kolejny powstał :) Może to też za sprawą głównego zdjęcia bloga? :) Gratuluję uczennicyi Tobie, bo jeśli dzięki Twojemu kursowi powstają takie piękne prace, to znaczy że jest naprawdę dobry :) Moje pierwsze tak nie wyglądały :D

    OdpowiedzUsuń
  3. to mówisz, że to taka "wielka " przyjemność? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne i bardzo pomysłowe :) Dużo pracy, dlatego tym bardziej podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takim instruktażem pojemniczek musiał wyjść ;), ale kobieta ma potencjał :)
    Twój koszyk mega, bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Ale cudny ten kosz! I pięknie wyszły te czerwone paseczki :)
    Bardzo pięknie dziękuję za pokazanie mojej pracy i takie ciepłe jej przyjęcie. Ale to tylko dzięki Twojemu kursowi :) Patrząc na zdjęcia Twojego kosza i na to, jak pięknie i równiutko te rureczki układają Ci się pionowo w górę, widzę, jak jeszcze daleko mi do mistrzyni :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te kolorowe splotki:-) A kubeczek bardzo zgrabny, mój pierwszy to był dopiero krzywulec;-) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No no podziwiać za cierpliwość. Taki mega kosz to jest wyczyn nie lada. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW!!!! Ale super kosz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. W końcu Tele Tydzień na coś się przydał (hihi):)
    Kosz jest imponujący:)
    Em

    OdpowiedzUsuń

Może Cię również zainteresować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...